YOU ARE MY EVERYTHING - ONE SHOT

Jag satt inne på mitt rum i bara ett par korta shorts och en t-shirt. Det var jätte varmt i rummet och jag vände mig i sängen. Det lät i köket och jag log utav tanken att det var min pojkvän Liam som gjorde matsäck. Det var sommar och vi skulle vara på stranden idag. Dörren till vårat sovrum sköts upp och Liam kom och satte sig bredvid mig på sängen.
"Du måste gå upp nu" Liam la sig ner bakom mig och pussade mig på kinden och strök mig över magen. "Det är jättefint väder ute." jag svarade inte, morgontrött som jag är. Liam suckade. "Går du upp om jag fixar frukost till dig?" Jag ler och vrider på mig i sängen och drar upp täcket.
 
Liam står i köket med endas mjukisbyxor. Han rör om i stekpannan och jag smyger fram och lägger armarna runt om hans midja. Han hoppar till och jag skrattar till lågt och pressar mitt ansikte mot hans rygg.
"Skrämde jag dig?"
"Lite" Han lossar på mina armar och vänder sig om och kramar om mig. "Bra att du är uppe, princess." Han släpper mig snabbt för att lägga upp omeletten på en talrik och ställer den på bardisken. Jag hoppar upp på stolen framför.
"Jag går och packar dina saker, ska du ha med den rosa bikinin?" Jag nickar med munnen full utav mat och sväljer innan jag fortsätter.
"Du skämmer bort mig.
"Vi måste ju komma iväg någon gång" säger han leendes som världens sämsta ursäkt.
 
Jag svänger in på strand parkeringen och parkerar Liams cab i skuggan under ett träd. Liam som fortfarande inte har skaffat körkort men köper bilar som en galning hoppar ut.
"Vad skönt det är" säger han och greppar min hand med sin lediga hand. Jag sätter min andra hand över pannan för att kunna se ut på stranden.
"Det är nästan helt tomt." mumlar jag och blir tvungen att stanna för att tömma ballerina skon på sand.
Sanden bränns på mina bara fötter och jag lägger snabbt ut filten som vi hade med oss så att jag kan ställa mig på den så mina fötter ska överleva. Liam ler mot mig och gör samma sak. Han drar av sin tröja och jag kan inte låta bli att titta på hans mage. Liam puttar lekfullt till mig och jag fnissar till när han drar av mig min tröja.
"Nu ska D/N bada" säger han glatt och och slänger mig över axlen. Jag sprattlar och sparkar med mina ben men han håller hårt i mig och går ut på bryggan. Han slänger mig i vattnet även fast jag fortfarande har mina shorts på mig med mobiltelefon i fickan. Liam dyker snabbt i bredvid mig och jag skrattar och lägger armarna på hans axlar. Liam drar mig mot honom så att jag kan korsa mina ben mot hans rygg och jag ler stor och fnissar i det varma vattet.
"Du vet väl att vi förtstörde min mobil va?" Liam lutar sig fram och kysser mig innan han svarar.
"Vi fixar det, jag älskar dig." Jag lutar mitt huvud mot hans och drar honom tätare intill mig.
"Jag älskar dig med."

D/N = ditt namn så att det kan vara du som är med i denna one shot.
har verkligen ingen fantasi till "gotta be you" så ska försöka skriva mera oneshots nu.
hoppas ni gillade den och om ni kommenterar riktigt mycket nu så kommer ni få en annan one shot ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: NADJA

HEJ ÄLSKLING DU SKRIVER SÅ BRA

2012-12-29 @ 14:38:21
Postat av: Marie

Alltså shiit, det kändes så verkligt när jag läste den :D jag sjukt älskar den, kunde inte sluta le under tiden jag häll på läsa:D jättebra skrivit

2012-12-29 @ 15:29:08
URL: http://lovel3y.devote.se
Postat av: 4everproud på instagrm

Jättebra! Älskar den verkligen! Skriv fler! :) <3

2012-12-29 @ 15:38:38
Postat av: Cajsa

Fin blogg!
kika in hos mej! :)

2012-12-29 @ 16:20:58
URL: http://americanstory.devote.se
Postat av: Emelie

Allt duu skriver är så sjukt bra! Sluta aldrig skriva tjejen, du är bäst! :) <3

2012-12-29 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0