ONESHOTS INFOO :D

tack för alla kommentarer och allt bra respond på you are my everything! blev superglad när jag loggade in och såg att jag också hade fått väldigt många kommentarer där jag skrev hur jag mår.
 
ni behöver inte oroa er alls, har ju bott på sjukhuset rätt länge nu men nu på julafton fick jag komma hem och fira med min släkt och mina vänner!! har inte kunnat träffa alla på jättelänge så är superglad nu :')
 
jag tänker fortsätta att göra one shots nu ett tag så om du vill vara med i en, kommentera vilken pojke (liam, zayn, harry, niall, louis) en eller flera, aktivitet och namn. om du vill ha något mer personligt i den skriv det med!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

louis, träffa hans familj för första gången, jag heter sanna o inget personligt :D

2012-12-30 @ 15:14:05
Postat av: Alexandra

Niall och Alexandra resten kan du bestämma själv! :)

2012-12-30 @ 15:22:14
Postat av: Ellen

Niall, när han förklarar sin kärlek för mig ^^ Jag heter Ellen, är blyg, gillar att ha roligt o dansa! :D

2012-12-30 @ 16:56:17
Postat av: Moa

Louis , frieri!

2012-12-30 @ 20:24:06
URL: http://ggullis.blogg.se
Postat av: Johanna

Harry , jag berättar att jag är gravid !

2012-12-30 @ 20:24:59
Postat av: Emelie

Zayn, Emelie. Vi kan inte va tillsammans, men är det ändå? Hurdå mer personligt? typ hår och ögonfärg? Brunt hår och brun/gröna ögon :) Din förra var jättebra, ska bli kul att läsa i fortsättningen oxå!! :)

2012-12-30 @ 22:41:28
Postat av: Rebecka

Zayn, Rebecka vi är tillsammans och Zayn berättar att han har varit på en fest, blivit full och varit otrogen med en tjej. Sedan berättar han hur ledsen han är och hur mycket han ångrar sig och älskar mig. Jag har brunt hår och bruna ögon.

2012-12-31 @ 13:35:21
Postat av: Jenniferr

Zayn , Jennifer :)
Jag är blond med gröna ögon.
Det kan handla om att han har nån stor överraskning till mig :)
Du får bestämma :)

Bra att du känner dig bättre :)

2012-12-31 @ 23:01:07
URL: http://www.jenniezz.devote.se
Postat av: Rebecka Fortasättning till den övre

Skulle vara kul om det stod om hur detta har förändrat deras förhållande och hur dom går igenom det.

Hoppas det går bättre för dig!

2013-01-01 @ 15:23:08
Postat av: Lydia

Niall, när vi bråkar om nått o sen försöker han säga förlåt o jag förlåter o sen händer nått roligt ;) ;D :P

2013-01-04 @ 13:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0