GOTTA BE YOU - KAPITEL 5

Jag nickade igen  och Harry körde ut från min gata. Det var tyst, en pinsam tystnad och jag kollade ner på mina kläder och undrade om jag hade valt rätt. Jag hade på mig en vit blus, ett par svarta jeans, som vanligt och min svarta skinnjacka med pälskragen på. Ett par högklackade stövlar. Jag kollade upp snabbt. Harry satt och fokuserade på vägen, han kollade rakt fram och jag  passade på att granska hans klädsel. En mörkblå kavaj, vit t-shirt och ett par mörkblåa jeans.  Håret hängde nästan framför hans ögon och han strök bak det med baksidan av sin hand.
”Sluta stirra på mig” Jag vände snabbt fram blicken och kände hur mina känder blev rödare. Harry skrattade och la ena handen på mitt lår.
”Jag menade inte så” Jag ler lite och Harry klappar löst på mitt lår innan han flyttar fram sin hand till ratten. Jag stirrar ut genom vindrutan på min sida och blundar snabbt. Han hade märkt det. Jag svor inombords och Harry parkerar bilen.
”Mysigt” säger jag och kollar upp  på restaurangen som är framför oss.

 
"Jag tar dendära grillade köttet." Jag vinklade ner menyn så att servitrisen kunde se vilket nummer jag pekade på.
"Nummer 8" mumlade han och växlar över sin blick mot Harry.
"Samma" säger han och ler snabbt mot mig innan han kollar ner mot menyn med dricka på.
"Jag kör så jag tar en såndär Cider, den alkoholfria."
"Jag tar ett glas rött vin" Servitören går iväg och jag rättar till min tröja.
Harry petar på sin servett och jag ler lite innan jag kollar upp honom.
"Gick det bra i studion?" Harry kollar upp och släpper sin servett. Han nickar mot mig.
"Ja, vi är helt klara med det nya albumet, vi fin slipar bara inför Take Me Home turnen."
"Ah, är det den ni skulle på måndag?" Harry ler och skakar på huvudet.
"Nej, på måndag börjar vår radio turné."
Jag fnissar till lite och ler stort mot Harry. "Förlåt"
"Vetdu, det är helt okej att du inte är en stalker."
Maten kommer in och jag håller fast blicken på Harry.
"Har du redan för många?" Harry skrattar till och vrider ner blicken när serivitören ställer ner tallriken på hans plats.
 
"Kom vi ska vidare nu." Harry ställer sig upp sitt kort som ligger på silverfatet. Han sparar kvittot och jag reser mig upp med. Harry visar att jag ska gå före och han håller upp dörren till garderoben för mig. Vi får våra jackor och jag drar ner armarna så långt det går innan vi går ut.
"Vart ska vi nu?" frågar jag påväg mot bilen.
"Baren" Jag följer efter honom till bilen och nickar. Jag ska ändå inte göra något mer ikväll. Väl inne i bilen slår Harry på värmen igen, och jag ler tacksamt mot honom. Radion slås automatiskt på men han stänger av den, vi båda är tysta men det är en skön tystnad.
 
Inne i klubben, eller baren som Harry hade kallat det, var det fullt med folk. Några var packade och stod och hängde/dansade, medans andra satt lugnt i några soffgrupper och bara snackade. Det var nästan tomt vid baren och Harry ledde fram mig mot den.
"Fyra shots" säger han och blinkar mot mig.
 
Harrys perspektiv [LÄS PÅ EGEN RISK ;)]:
Jag hjälpte henne in i taxin och mumlade fram min adress till chauffören. Jag drog Liz mot mig och kysste henne på halsen. Hon vred sig mot mig och mina läppar nuddade mjukt hennes. I ögonvrån såg jag hur chauförren kollade surt på oss men jag orkade inte bry mig om det.
Bilen stannade alldeles för snabbt utanför min lägenhet och jag sträckte fram två hundralappar till honom och öppnade dörren. Jag gick ut först och sträckte sedan ut handen mot Liz.
 
Jag låser upp dörren till lägenheten och släpper nycklarna på golvet. Så fort jag har dragit igen dörren trycker jag mig emot Liz och börjar kyssa henne. Hon stönar till mjukt och jag drar med henne in till mitt sovrum. Jag snubblar till på vägen och Liz tar snabbt tag i min hand så att jag inte ska trilla. Jag puttar ner hennes på sängen och hon drar snabbt ner mig ovan på henne. Jag börjar kyssa henne igen Liz lägger sitt ena ben över mig så att jag trycks mot henne. Jag stönar till och hon börjar ginda sig hårt mot mig.
Hon drar av mig min t-shirt och hennes blick stannar till över min mage innan hon mer ännu mer lust börjar kyssa mig. Jag flyttar på mig så att vi båda ligger på rygg, fast med henne ovan på mig. Hon har ena handen vid min byxlinje och jag kvider till och flyttar ner den till bullen som finns i mina byxor. Liz börjar knäppa av mig mina byxor, och jag är snabb med att få av alla hennes kläder. Till sist drar hon av mina boxershorts och jag kan äntligen stöta in i henne.
 
Efteråt ligger hon på mig. Jag har lagt täcket om oss och Liz andas fortfarande tyngre än vanligt. Jag lägger ena handen på hennes rygg och smeker neråt. Liz rör sig inte och jag inser attt hon har slocknat på mig. Jag suckar högt och puttar försiktigt av henne från mig och rullar bort till andra änden av sängen.
 

Har inte hunnit läsa igenom. Mår skit dåligt igen. Gör ont i hela mig. Blää.
Var sexet för äckligt eller något? Var det bra? Dåligt? :)
och vad tycker ni om little things? jag älskaaar den :D
 

Kommentarer
Postat av: Delila

HÄRLIG ! :D

2012-10-29 @ 21:15:42
URL: http://basic.devote.se
Postat av: Emma

Super bra som vanligt!^^Btw Älskar little things <3

2012-10-29 @ 22:08:25
Postat av: Anonym

älskar det! little things är min favorit, kan inte vänta på resten uta albumet :D

2012-10-29 @ 23:48:36
Postat av: Thessa

Du är verkligen grymt duktigt på att skriva. Älskade sexet, kändes grymt äkta ;)

2012-10-30 @ 00:10:37
Postat av: Klara

Du är superduktig på att skriva, älskar alltihop och det kändes fett äkta... x) Hoppas verkligen att du mår bättre, I'll pray for you!

2012-11-01 @ 17:32:34
Postat av: sandra

hej!
Super hälig blogg!!, bara älskar den!
Kram!:)

2012-11-03 @ 23:24:35
URL: http://Skristmansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0